fredag den 27. juni 2014

Åben have - det er helt vildt

Jeg har åben have på søndag d. 29. juni 2014 kl. 11 - 16 og alle er meget velkommen. 

Jeg kalder min have et eksperimentarium. Her eksperimentere jeg med nye stauder og nye sammensætninger og tidens trend  med et mere vildt design. Jeg bor ude på landet og har masser af plads at lege på. Det betyder også, at jeg har store arealer hvor det bare gror vildt med de planter som modernatur nu en gang har fundet bedst passer til pågældende sted - det man kalder ukrudt. Men hvis du har lyst til at se masser af stauder og nye måder at bruge dem på, så kig forbi på søndag. Jeg glæder mig til at se dig/jer...

Jeg bor Nymarksvej 32, 4683 Rønnede. Ca. 1 times kørsel fra København

Her er lidt inspiration fra haven pt......

Tak til Claus Dalby for den skønne valmue. Fantastisk farve.



































6 kommentarer:

  1. Uh, hvor er jeg fristet. Tror jeg skal en tur forbi Rønnede på søndag :)

    SvarSlet
  2. WOW hvor ser det virkelig virkelig godt ud!

    SvarSlet
  3. Hvor har du bare en smuk have :)

    SvarSlet
  4. Ak nogen skønne farve-sammensætninger - suuuk!!

    SvarSlet
  5. Tak for jeres kommentarer :-). Der kom mange til Åben have arrangementet, så det var rigtig dejligt. Næste gang jeg holder åben have er 17. august, hvis andre skulle have lyst til at se haven. Der kommer et opslag når tiden nærmer sig.

    SvarSlet
  6. For en fantastisk hage du har!✨🌸👌

    SvarSlet